1. 9. 2012

Something about me


Na začiatok by som sa rada predstavila, tu na blogu som Sarah Strawberry. Prečo taká zvláštna prezývka? Jednoducho, meno Sarah sa mi vždy páčilo a jahody sú moje najobľúbenejšie ovocie. Blog som si založila kvôli tomu, aby som mohla s niekým zdieľať svoje nadšenie z dobrého a zdravého jedla, zo športu a prekonávania samej seba. Samozrejme to niesú moje jediné záľuby, okrem toho rada fotím, zaujímam sa tak ako asi každé dievča o módu a rôzne vychtávky pre krásnu pleť, vlasy a telo. Rada tancujem, trávim čas s mojím milovaným Yorkshirom, varím, učím sa nové veci, spoznávam nové miesta a nových ľudí. Niesom dokonalá, ale snažím sa naučiť sa mať rada, aspoň v rámci možností.

Blog zároveň bude aj tak trochu moja motivácia, aby som nevzdala svoju dlhú cestu za pekným a vyšportovaným telom. Chudnúť určite nepotrebujem, ale vylepšovanie a spevňovanie nikdy nieje na škodu. Raz sa možno dočkám aj vysnívaného six packu :)

Dnes je 1.9.2012, prázdniny som si užila tak, ako to má byť, teraz sa zase musím vrátiť do školskej lavice, pritvrdiť na tréningoch, začať viac pracovať na svojich snoch a nevzdať to. Aby som tu za pár mesiacov písala článok ako iná, o niečo lepšia a skúsenejšia. Uvidíme :)

Nikdy som nepovedal, že to bude jednoduché, ale tvrdím, že to bude stáť za to.



6 komentárov:

  1. Děkuji za podporu, mě ani nejde vlastně o to, abych vyhrála..spíš je to o tom, že chci dokázat nejen sobě ale i ostatním, co uvidí moje fotky, že jsem to dokázala..a to je pro mě největší výhra.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo a ještě něco...držím ti moc palečky :) určitě jednou dosáhneš své vysněné postavy i six packu..ikdyž, ty určitě musíš být krásně štíhlá :) důležité je, že chceš už jen vylepšovat a jsi sama se sebou spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za komentář :o). No já doufám, že se to projeví. U mě je problém, že nejsem moc trpělivá. Ale ty to zvládneš! Budeme tě podporovat a nakonec budeš mít postavy co jsou ve článku jak jsi okomentovala :o).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, zdravím Tě na novém blogu..doufám, že se Ti bude dařit (však víš, kdo jsem :P)

    OdpovedaťOdstrániť